Wednesday 27 April 2011

Peperiksaan Asas Takaful

    Alhamdulillah pada sabtu yang lepas tanggal 23 hb april 2011 aku talah mengambil Peperiksaan Asas Takaful yang bertempat di Sek. Men. Keb. St. John KL. Keputusannya tak tahu lagi, insyaAllah 3 minggu selepas exam boleh tau. Mintak-mintak lulus la.

                                                   SMK St. John K.L.

     Pergerakanku ke sana adalah dengan meniaki Wish kepunyaan "agency manager"ku En. Azwani pada jam 1 tgh hari.Kul berapa sampai ntah la, tak tengok jam plak. Sampai-sampai terus tngok senarai bilik exam. lupa nk bagi tau, selain aku ad a lagi 3 orang yang ambil exam ni. Namanya Khidir yang naik sekali dengan kami, lagi 2 org pergi sendiri. yang pergi sendiri ni suami isteri, tapi tak sempat amik exam sebab terlewat 35 minit. Kalu 30 minit boleh masuk lagi. Takpa la...dah nasib...


                        keluar awal sebab nak ambil gambar orang yang tengah jawab exam
  
    Aku ingat sikit ja yang amik exam ni, rupa-rupanya ramai jugak la yang amik exam ni, ratusan "maybe". Exam start kul 2.30, tapi dlm kul 3 lebih ak dah keluar, tp aku respek kt pik cik Khidir ni, dia menggunakan masa yang dia ada sepenuhnya kul 4 baru dia keluar. Apa-apa pon aku mohon & berdoa kepad Allah SWT supaya kami lulus exam ni.

                        Manusia yang hadir (ketika ni dah habis exam)

P/S: InsyaAllah, nt dh lulus aku nk "all out" cari prospek & closed banyak kes...AMIN...

No comments:

Post a Comment